Jeśli chcesz wysłać nam swoje urządzenie do naprawy czy diagnostyki koniecznie wypełnij formularz, dzięki temu z łatwością odnajdziemy Twoje urządzenie po odebrniu paczki. Bardzo ważną informacją jest DOKŁADNE spisanie numeru IMEI z poziomu ustawień urządzenia lub korpusu czy tacki sim (zależne od modelu) Naprawy realizowane wysyłkowo trwają zazwyczaj od 3 do 7 dni roboczych a czas naprawy jest zależny od rodzaju uszkodzenia lub dostępności cześci na naszym magazynie. Wszystkie naprawy relizowane wysyłkowo odsyłane są na koszt serwisu. Nie odpowiadamy za paczki wysłane bez wcześniejszego wypełnienia formularza na naszej stronie w zakładce „serwis wysyłkowy”
Serwis iCure.pl
ul. 3 Maja 12
62-800 Kalisz
Tel. 797 262 977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek. 10:00 – 17:00
Wtorek. 10:00 – 17:00
Środa. 10:00 – 17:00
Czwartek. 10:00 – 17:00
Piątek. 10:00 – 17:00
Sobota, Niedziela – Nieczynne
Adres e-mail: kalisz@icure.pl